Rezultate fantastike vetem me Galiç me këmbë të mbledhura!

galic

Ky galiç, apo siç njihet edhe si galiç me pehar, është ushtrim i thjeshtë i cili kërkon vetëm një peshë.

Kur bëhet në mënyrë të drejtë sulmon komplet pjesën e poshtme të trupit, aktivizon në mënyrë metabolike muskujt dhe forcon bërthamën e trupit.

Për shkak të vetë karakterit, galiçi me këmbë të mbledhura ka aftësi unike që të zbulojë anët e dobëta të bërthamës së muskujve dhe forcon atë pjesë të trupit, para së gjithash, nëpërmjet formësimit të muskujve të barkut.

Në saje të këtij ushtrimi në zinxhirin e njohur të palestrave Gym Jones është shpikur programi i shkurtër me emrin IWT.

Ky program ushtrimi bën pjesë në kategorinë e stërvitjeve intervale dhe ndikon fuqishëm në shpenzimin e kalorive dhe formësimin e muskujve.

Me të dyja duart kapeni peshën prej 20 apo 25 kilogramësh, kurdiseni orën në dy minuta. Bëni 10 ushtrime galiç dhe pastaj menjëherë kaloni në veglën për lundrim apo në rrethin e poshtëm.

Pas dy minutave ushtrim bëni pauzë në periudhë të njëjtë kohore.

Ky është rundi i parë, gjithsej bëni tre rrathë.

loading...
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

logo-madam-mapo-png-e  mapo1   revista-mapo
¤