Provojeni menjëherë: Ushtrimi i fuqishëm për muskuj të fortë të supeve

Rrisni lëvizshmërinë dhe ndërtimin e muskujve të çeliktë të gjoksit e të supeve me ndihmën e një ushtrimi të vetëm.

BJ Gaddour këtë herë na paraqet ushtrimin fenomenal, i cili do t’ju ndihmojë që të forconi muskujt e shpinës, por edhe të forconi muskujt e gjoksit dhe të supeve.

Fjala është për kombinimin e pompave pliometrike dhe ushtrimeve të ecjes në duar.

Duke pasur parasysh që fjala është për ushtrime pliometrike, do të duhet që bërrylat të jenë gjithë kohës të lakuar pak.

Në atë mënyrë do të zvogëloni presonin në bërryla, do të aktivizoni muskujt e supeve dhe do të zvogëloni rrezikun nga lëndimet. Bëjeni këtë ushtrim gjatë stërvitjes pasuese.

Bëjeni ushtrimin në tri seri prej 30 deri 60 sekondash apo përdoreni si pjesë e stërvitjes rrethore për pjesën e sipërme të trupit dhe gjoksit.

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CLOSE
CLOSE
logo-madam-mapo-png-e  mapo1   revista-mapo
¤