Këshilla për një gjumë më të mirë

happy-woman-sleeping-pillow

Si të çliroheni nga streset dhe tensionet e ditës, që të mund të flini më mirë dhe më gjatë? Këto këshilla do të na ndihmojnë. Teknikat e relaksimit: Koha e duhur Së pari, planifikoni 30-45 minuta para gjumit, të favorshme për relaksim. Një periudhë kohore gjatë së cilës duhet të “fshini” të gjitha aktivitetet emocionuese, stimuluese mendore dhe sigurisht përdorimin e pajisjeve elektronike, kompjutera dhe telefonat celularë, duke përfshirë edhe mesazhet me tekst.

Kjo kohë shërben për të rregulluar ritmin gjumë-zgjuar. Muzikë relaksuese Është mirë të fikni televizorin para se të shkoni për të fjetur. Nëse heshtja ju mërzit, dëgjoni muzikë.

Këshillohet të dëgjoni një CD me muzikë të frymëzuar nga natyra, deti apo tingujt qetësues. Ushtrime joge ose meditim Jo, të gjitha ushtrimet e jogas janë të përshtatshme për fazën e para-gjumit, por disa janë ndihmë e madhe. Në mënyrë të ngjashme një formë e frymëmarrjes së ndërgjegjshëm, vetëm dhjetë minuta, ju lejon për të krijuar një qetësi të madhe. Si të menaxhoni ankthin para gjumit? Kjo mund të tingëllojë si klishe, por është e vërtetë.

Një dush i nxehtë ose çaj i nxehtë janë ideale para gjumit, sepse ato rrisin temperaturën e trupit dhe ndihmojnë shumë njerëz të bien në gjumë.

loading...
No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

logo-madam-mapo-png-e  mapo1   revista-mapo
¤